תקליטן לבר מצווה – המידע השלם בשבילכם

אירועי בר מצווה זכו זה מכבר להפוך לאחד משני האירועים הגדולים ביותר שבני זוג מפיקים, הראשון זה החתונה שלהם והשני זה הבר מצווה של הילד. מפיקי אירועים יודעים לספר על הורים שהפיקו לילדים שלהם אירוע בר מצווה שלא היה מבייש את הפסטיבילים הגדולים בעולם.

עם כל הכבוד לכל האפקטים , האוכל, התצוגה המקדימה ומה לא, הילד יזכור את הלילה הזה אם הוא יבלה את כולו על רחבת הריקודים עם החברים וירקוד עד שגופו יהיה ספוג זיעה. אולי הוא יתבייש תחילה לרקוד ליד הוריו, אך גם אתם וגם הוא יודעים, שזו ההזדמנות הטובה שלו לעשות רושם עליכם ועל שאר בני המשפחה. בשביל זה אתם צריכים למצוא לו תקליטנים ברמה גבוהה.

תקליטן לבר מצווה, מה זה?

ההגדרה של תקליטן לבר מצווה היא מעט מטעה, הרי מה ההבדל בין תקליטן לחתונה לבין תקליטן לבר מצווה? הציוד אותו ציוד ותתפלאו לעיתים גם המוזיקה אותה מוזיקה. אז זהו שיש הבדלים וחלקם נמצאים גם בזירת המוזיקה.

תקליטן לבר מצווה הוא מי שבחר להיכנס לנישה זו בידיעה שהחיבור שלו לילדים בגיל העשרה הוא הרבה יותר קל וזורם מאשר לעולם המבוגרים. במילים אחרות, כדי לבחור תקליטן לבר מצווה, תבררו קודם לכן האם התקליטן שלכם מתחבר לעולם הילדים. זה יכול לבוא לידי ביטוי בדיבור משותף, בהיכרות עם אופנות הילדים ומן הסתם תקליטן לבר מצווה, חייב להכיר את המוזיקה שילדים שומעים.

כאן אנחנו נכנסים לנקודה חשובה לכם ההורים. רגע לפני שאתם בוחרים בתקליטן, אל תשכחו להביא את הילד לפגישה איתו. כך הילד יוכל להתרשם מהליין של התקליטן ולוודא שיש לו את השירים שהוא רוצה שיושמע באירוע שלו.

להבדיל מחתונה (כפי שאתם יכולים לראות במאמר אודות תקליטן לחתונה) בה מתבקשים בני הזוג להשמיע שירים שהם אוהבים ושירים שהקהל הרחב אוהב, כאן החגיגה היא כולה של הילד ושל בני כיתתו. אם ישמיעו מוזיקה לא לגילם, האירוע ייהרס. בסוף המאמר נסביר לכם הורים יקרים, מה זה אומר בשביל הילד שהאירוע נהרס.

לא רק על פי הילד

מן הסתם, כמו בשאר פריטי ההפקה, לא רק הילד יכריע אלא גם אתם ההורים. אם זה מבחינת עלויות (תקקליטן לבר מצווה עולה בין 2000 ל-4000 שקל), מבחינת חוזית (יש לסגור איתו , מה קורה במקרה של ביטול, משך זמן האירוע, מה תחומי האחריות שלו, מתי עליכם לשלם לו ועוד), וכן מה הוא משלב באירוע.

בדרך כלל נהוג לשלב לצד המוזיקה גם אלמנטים כמו מערכות הקרנה, אפקטים של תאורה ובחברות תקליטנים לאירועים גדולות ניתן גם להיעזר באטרקציות נוספות כגון מעגלי מתופפים, רקדניות, מופעי אש ועוד.

האם זה באמת הכרחי?

רבים מאיתנו זוכרים את אירוע הבר מצווה שלנו, בחוג המשפחה או באולם עם אוכל, שאנחנו הקראנו את הדרשה בפני ההורים והמשפחה וסיימנו את האירוע בעשר בערב. אז זה הספיק לנו. היום כמו שציינו קודם לכן , אירוע בר מצווה הוא הפקה של ממש. הילד מצפה לבר מצווה שלו כל השנה, יש כאלה שמתחילים לצפות לו כבר מגיל 12. עבורם זה לא רק אירוע בעל משמעות דתית או אירוע משפחתי אלא אירוע בעל משמעות חברתית רחבה.

זה יכול להקנות להם מעמד חברתי בכיתה ובשכבה, זה יכול לרומם אותם ולהקנות להם חברויות חדשות. כולנו יודעים עד כמה ילדים הם תחרותיים, כל אחד רוצה להראות שהאירוע שלו היה הכי טוב. לתקליטן יש חלק משמעותי בהצלחת האירוע. עכשיו אתם מבינים הורים יקרים, למה תקליטן לבר מצווה הוא משמעותי ביותר
 
מחפשים תקליטן לבר מצווה? תשאירו פרטים ונדאג שיחזרו אליכם בהקדם. בינתיים אתם מוזמנים לקרוא כאן מאמרים נוספים אודות תקליטנים לבר מצווה ולאירועים אחרים

שתפו את המאמר

צרו איתנו קשר

אולי יעניין אותך

להצעת מחיר ופרטים נוספים
השאירו פרטים