תקליטן ליום הולדת – כי יום הולדת יש רק פעם בשנה

 

 
מי שזוכר את ימי ההולדת שהיינו חוגגים כאשר היינו קטנים, במסיבות של ילדים שונים או בביתנו, זוכר בוודאי קצת האח הגדול או החבר שלו היו עומדים ליד מערכת סטריאו ומפעילים אותה, כמו היו תקליטנים לכל דבר.

המערכת מאז נעלמה מהבית, האחים הקטנים מעדיפים היום שהאחים הגדולים לא יהיו בבית שמארגנים להם יום הולדת, והיום כמו שאתם בוודאי מבינים מי שאחראי על עמדת המוזיקה הוא תקליטן מקצועי לכל דבר. למען האמת יש היגיון בדבר, הרי אם אנחנו עושים מסיבה למה שלא נזמין כבר תקליטן שיהיה אחראי על המוזיקה במקום שאנחנו נצטרך להיות אחראים עליה? תקליטן מאפשר זרימה טובה יותר של המוזיקה, מעברים חלקים , ובעיקר מגוון מוזיקלי רחב יותר. מיד נראה שזה לא הכל

מתי מזמינים תקליטן לימי הולדת

כדי להסביר נקודה זו חשוב לפתוח ולומר, לא כל תקליטן עושה ימי הולדת. ההסבר לכך הוא שמדובר בגיל החוגגים. תקליטן לבר מצווה נגיד יעשה גם ימי הולדת של ילדים, בעוד תקליטן לחתונה יפנה אולי לקהל של מבוגרים , גם אנחנו כידוע חוגגים ימי הולדת ועוד עם תקליטן.

היום נהוג להזמין תקליטן לימי הולדת כבר מגיל צעיר. אומנם יש תקליטנים שמגבילים את עצמם לגיל מסוים, בדרך כלל החל מגיל 10 ומעלה, אך יש תקליטנים שמוכנים לעבוד גם אצל קהל צעיר יותר. תתפלאו לשמוע שגם במסיבות של ילדים בני שמונה ומטה מוזמנים תקליטנים.

מן הסתם בגילאים אלו התקליטנים הם גם מפעילים, שצריכים לעשות משחקים, לארגן תחרויות ועוד. למשל: משחק הכיסאות, נשיקה או סטירה, פרה עיוורת, משחקי חבילות ועוד. אם תרצו יש כאן שרשרת, בגילאים 3-5 מוזמן מפעיל לימי הולדת, אחר כך מוזמן תקליטן-מפעיל, ובגיל שמונה זוכה הילד לקבל ליום הולדת, אירוע עם תקליטן.

מה ההבדל בין תקליטן לימי הולדת לתקליטנים אחרים? 

מלבד המחיר, שנעה בין מאות שקלים לאלפיים שקל למסיבה, אזי שתקליטן יום הולדת, צריך להיות יותר מפעיל ויותר קשוב לרצונות הקהל. אצל תקליטן ימי הולדת של ילדים, נגלה גם שהאפקטים משחקים משחק הרבה יותר משמעותי מאשר באירועים אחרים. ההסבר לכך היא, שהנושא הזה מדבר יותר לילדים מאשר למבוגרים.

נקודה מהותית אחרת מתייחסת להבדל שבין תקליטן לימי הולדת לבין תקליטן לבר מצווה. בשני המקרים מדובר אומנם על תקליטן במסיבות של ילדים, אך בעוד שבמקרה הראשון מאחר ומדובר על אירוע פחות גדול (שלא ישמעו אותנו הילדים) אזי שאין זה הכרחי להפגיש בין התקליטן לחתן יום ההולדת לפני האירוע. בסופו של דבר, המוזיקה שתתנגן במירב המסיבות תהיה דומה. זאת להבדיל מבר מצווה שם יש התייחסות רבה יותר לטעם של חתן השמחה.

מתי יש לבצע את ההזמנה 

רצוי מאוד להזמין את התקליטן שבועיים לפני האירוע. מאחר וכזכור לנו רוב האירועים נערכים בשישי בערב, אזי שאל תתפלאו אם תגלו שיש תקליטנים שמסרבים לכם בנימוס , בטענה שאינם עובדים בימי שישי. לכן חשוב להזמין שבועיים לפני.

על מנת לסגור סופית, רצוי להחתים את התקליטן על החוזה בו הוא מתחייב להודיע על ביטול לפחות 72 שעות לפני האירוע, כדי שתוכלו להזמין תקליטן אחר.
לפני סיום, טיפ קטן, אל תשכחו ליידע את השכנים שהלילה יש מסיבה בבית שלכם.
 
הילד חוגג יום הולדת? תשאירו פרטים ואנחנו נדאג שיחזרו אליכם בהקדם. כאן גם תמצאו חומר רב על תקליטנים לימי הולדת.

שתפו את המאמר

צרו איתנו קשר

אולי יעניין אותך

להצעת מחיר ופרטים נוספים
השאירו פרטים