תקליטן לבר מצווה – שיהיה הכי מאאאאאגניב

תקליטן לבר מצווה הוא המפתח לאירוע שלכם. הוא ייקבע כמה אנשים ירקדו על הרחבה בהתאם לסגנון המוזיקה, הוא ייקבע את הקצב של האירוע – יסתכל על הילדים והמבוגרים רוקדים ויבין מה בדיוק צריך להיות השיר הבא.

אז איך בוחרים אחד כזה?

בחירת התקליטן צריכה להתבסס על שיתוף פעולה ביניכם, ההורים לבין חתן או כלת השמחה. התמהיל די פשוט: הם מכירים את כל השירים הכי עדכניים, הכי כיפיים לרקוד, אלו שיש עליהם ריקוד שכולם כבר יודעים ו"אי אפשר לעשות מסיבה בלעדיו". אתם, מנגד, יודעים מה צפוי באירוע: מי יהיו המוזמנים, מה יהיה אורך קבלת הפנים, האם יהיה חלק אומנותי ועוד. מכאן הבחירה צריכה להיות על פי הטעם המשותף שלכם.

כשבוחרים תקליטנים לאירועים צריך להסתכל גם על מידת הניסיון שיש להם. ככל שהם יותר מנוסים הם יותר מכירים את הקהל, וגם אם הקהל אצלכם באירוע מעט שונה, הם ידעו איך להתאים עצמם אליו.

טיפ: אם ילדכם החוגג בחר תקליטן שנראה לו הכי טוב מכולם – הוא כנראה יודע, תזכרו שילדי בר/ת מצווה מגיעים לעשרות בר ובת מצוות בשנה וכבר גיבשו דעה בעניין.

אבל איך הוא יודע מה לשים? 

כשחתן וכלה בוחרים תקליטן לחתונה שלהם הם מביאים, בדרך כלל, רשימת שירים, סגנונות ובקשות מיוחדות: תמיד יש את הדודה שאוהבת ריקודי עם או ריקוד מסורתי של העדה, את הבן דוד שרק חזר מהודו וממש רוצה "לחפור" (לא בטוחים מה זה? תשאלו את הילדים. הם בטוח יודעים), וגם את האחיינית שמתה, פשוט מתה על שלמה ארצי.

אצל חוגגי הבר/ת מצוות הסיפור קצת שונה: לתקליטן בר מצווה אין צורך להביא רשימת שירים, בגלל שעד שתסיימו לכתוב אותה כבר ייצא שיר חדש שהתקליטן כבר מכיר. מצד שני, אם יש במשפחה אהבה מיוחדת לאמן או להקה כלשהי, עדכנו אותו מראש והוא יידע איך לשלב את זה בצורה הטובה ביותר.

בדרך כלל האירוע יתחיל במוזיקה רגועה יותר, לפחות בשלב קבלת הפנים. בשונה מתקליטן לחתונה, כאן קריאת הקהל פשוטה ביותר – כמה שיותר "שמח", כמה שיותר חדש, כמה שיותר מוכר. תקליטן שיודע לשלב בין שלושת המרכיבים האלו יבטיח לכם חגיגה שלא תישכח.

אבל אימא, אני אוהב רגאיי

בכל הנוגע לשילובים המוזיקאליים – תקשיבו לילד שלכם. בדרך כלל סגנון המוזיקה שהוא אוהב דומה (אם לא זהה) לסגנון שהחברים שלו, המוזמנים, אוהבים. ממוזיקה אלקטרונית דרך ים תיכונית, ישראלית, מוזיקת טראנס, מוזיקה לטינית, "שחורה" (כן, ככה קוראים לסגנון הזה), רגאיי וכמובן, המוכרת ביותר על רחבות הריקודים: המיינסטרים.

התפקיד של התקליטן הוא לשמור על רחבת הריקודים מלאה, לאורך כל האירוע. כשתמצאו את התקליטן המתאים לאירוע שלכם – אף אחד פשוט לא יירצה לשבת.

שתפו את המאמר

צרו איתנו קשר

אולי יעניין אותך

להצעת מחיר ופרטים נוספים
השאירו פרטים