תקליטן לבת מצווה – בעל המקצוע שיהפוך את האירוע לבלתי נשכח

פעם, כשהורים רצו לארגן בת מצווה לבת שלהם, אז הם היו שוכרים איזה מועדון, לעיתים זה היה אפילו מתנ"ס, במקרים רבים אפילו הם ערכו את האירוע בבית, מזמינים חברות וחברים של הילדים, מציעים כיבוד, שמים מוזיקה והנה לנו אירוע איכותי ומושקע, איכותי שהילדה, החברים והחברות שלה נהנו ממנו.

היום, כפי שאנחנו יודעים, זה כבר לא מספיק. כל אירוע בת מצווה הוא אירוע מושקע. ההורים צריכים להשקיע בו הרבה מאוד כסף וזמן בשביל להפוך אותו לאירוע משמעותי, אירוע שגם הילדה לא תשכח וגם החברים והחברות שלה לא ישכחו. לשם כך, צריך לשכור בעלי מקצוע שונים, ספקים, אשר כל אחד יהיה אחראי על התחום שלו, ייטול חלק באירוע וידאג שהוא יעבור על הצד הטוב ביותר.

דוגמא טובה לבעלי מקצוע שאנחנו נרצה שיהיו חלק מהאירוע ולמעשה, אי אפשר לקיים בת מצווה בלעדיהם, הם תקליטנים. בכל אירוע שמח וחגיגי,אנחנו נרצה להשמיע מוזיקה ולשם כך אנחנו צריכים להזמין תקליטן שעומד לרשותו כל הציוד הכי חדיש והכי מעודכן והוא עצמו, מכיר את המוזיקה הכי חדשה והכי מעודכנת שיש. לכן, אנחנו צריכים לדעת כיצד לבחור תקליטן לבת מצווה של הבת שלנו.

לפני שאנחנו נסביר כיצד בוחרים תקליטן לאירוע בת מצווה, עלינו לדעת מה המדד לDJ איכותי. מן הסתם, יש פרמטרים שונים שעל פיהם אנחנו יכולים לדעת, האם מדובר בתקליטן טוב או לא. מאחר ויש לו משמעות רבה באירוע, שכן הוא אחראי להרקיד ולשמח את החבר'ה במסיבה ואם הם לא ירקדו, אז כל המסיבה תיכשל, הרי שעליו לעמוד בפרמטרים האיכותיים ביותר שיש.

מה הם הפרמטרים לתקליטן איכותי?

עדכניות – תקליטן טוב צריך להיות מעודכן במוזיקה הכי לוהטת שיש, אך יחד עם זאת, הוא צריך לדעת שלא כולם בהכרח מעודכנים בה, לכן אין טעם להשמיע רק מוזיקה שהוא מכיר ולא כולם עדיין מעודכנים בה.

ציוד – מן הסתם, תקליטן טוב הוא כזה שיש לו ציוד איכותי, ציוד ברמה גבוהה, שיכול לנגן ולהשמיע מוזיקה בצורה נעימה, פשוטה וזמינה.

קשר עם הקהל – תקליטן טוב הוא אחד שיודע להיות בקשר עם הקהל אבל לא להרוס את המסיבה, לא להשתלב יותר מדי, אלא לנגן את המוזיקה ולתת לקהל לרקוד, אם יש צורך להפעיל אותו.

כיצד בוחרים תקליטן לאירוע בת מצווה

מלבד הפרמטרים הנ"ל, הרי שעלינו לדעת כיצד לבחור ולהזמין תקליטן לאירוע בת מצווה.

הדבר הראשון שעלינו לבחון זה המלצות וחוות דעת שיש עליו, בין אם זה מצד הורים ובין אם זה מצד חברים וחברות של הילדה.

הדבר השני שנבחן זה כמובן עלויות, כמה עולה להזמין אותו לאירוע וכמה שעות הוא יכול לנגן בו. בהנחה כמובן שהוא זמין לנגן בתאריך של האירוע.

הדבר השלישי, מה הם התנאים הנדרשים לו בשביל לנגן במסיבה של הבת.

DJ in night club brings music to console

שתפו את המאמר

צרו איתנו קשר

אולי יעניין אותך

להצעת מחיר ופרטים נוספים
השאירו פרטים